cakebear

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin - 30 juli 2012 16:13

Hejhej!

Nu sitter jag och skypar med Linda. Vi skulle åka och shoppa idag men det blev inte så för att mitt öga hade svullnat upp... :c

Så idag kom mormor och morfar hit och vi tog en sväng med båten. :D


Nu ska jag fika!


Puss puss!

Av Elin - 29 juli 2012 21:10

Heej!

Nu är jag hemma efter typ två veckors resande med båt. Det har varit fint väder och man har fått riktigt mycket färg!!

Vi har gjort massor av saker, badat, solat, spelat kort, åkt gummibåt, ätit glass, vandrat på öar som vi har varit på och självklart har vi åkt massor av båt! Och jag har snart läst ut Hungerspelen! I början var den ganska tråkig, men sen var det riktigt bra!


Nu skypar jag med Linda och vi ska åka och shoppa i morgon!

På tisdag så ska jag och tre kompisar på kryssning med min mamma och en kompis mamma. Det ska bli kul!


Måste gå nu!


Puss!!

Av Elin - 2 juli 2012 12:13

Hejhej!

Nu sitter jag och väntar på att Hannah ska ringa, sen ska vi gå och äta glass på Kanalbaren.

Nu skiner solen härligt efter några regniga dagar! I helgen var det bra väder när vi var ute med båten, som tur var!

Guud va varmt det är! Håller på att dö! Måste gå och bada sen...!


Puss bloggen!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cakebear


Ovido - Quiz & Flashcards